نرخ مناسب هتل های 5 ستاره کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 پرسش: نرخ هتل داریوش کیش,نرخ 3 نفر هفته آتی

کیوان

تاریخ طرح پرسش: 96/05/07

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در مورد نرخ تور کیش زمستان 96 هتل داریوش کیش برای دو نفر بزرگسال و یک کودک زیر دو سال در ابتدای هفته آتی ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، هتل پنج ستاره داریوش در میدان داریوش کیش قرار دارد. این هتل نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان و برگرفته از تخت جمشید در زمینی به مساحت 1213300 مترمربع در شمال شرق جزیره کیش نزدیک به ساحل شرقی کیش بنا شده است و متشکل از 500 تخت خواب می باشد. هتل داریوش کیش زیباترین و دارای محوطه ای آرام و دلپذیر و مناسب ترین اقامتگاه برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهمن می باشد.

هتل داریوش کیش از نظر جغرافیایی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازارهای کیش نظیر پردیس، مرجان و زیتون عالی ست. این هتل دارای اتاق های ست که در چندین مدل مختلف طراحی شده نظیر اتاق های دبل، توئین و رویال سوئیت دارای منظره ای رو به دریا و یا ویلاهای ساحلی و همچنین اتاق ها و سوئیت های با منظره ای رو به باغ نیز می باشد. برخی از امکانات تفریحی برای پذیرایی و استقبال از میهمانان تور کیش اسفند 96 دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده برای بهره مندی از مناظره زیبایی دریا و استشمام هوای پاک و بوی دریا و دیدن دریای خلیج فارس است و همچنین اسکله تفریحی کیش در طرف چپ هتل و دارای زمین تنیسی در شمال هتل نیز می باشد.

مسافر گرامی حداقل نرخ هتل داریوش کیش برای مدت زمان دو شب و اقامت در یک اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 970 هزار تومان با ارائه خدمات رایگان سرو صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت، درصد تخفیفات گردشگری و نهار آلاکارد می باشد. هتل داریوش کیش برای اقامت کودک زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی کند و این کودک تنها شامل هزینه بیمه و مالیات پروازی می باشد که معادل 120 هزار تومان برای میهمانان تور کیش فروردین 97 نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اردیبهشت متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل داریوش کیش نظیر: رستوران آپادانا و پاسارگاد، استخر مختص آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر در تور کیش نوروز 97، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل داریوش کیش بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل
 

پرسش: موقعیت جغرافیای و ویژگی های هتل شایگان کیش

امیر رضا فرنقی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/21

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص موقعیت جغرافیایی و ویژگی های هتل شایگان کیش در تور کیش تعطیلات نوروز 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل شایگان کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1381 بنا شده است. این هتل در بهترین نوار سیاحتی جزیره کیش به بهره برداری رسید. این هتل در میدان پردیس قرار دارد. هتل شایگان کیش در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها مانند، بازار مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، مقابل بازار پردیس 1 و 2، ادارات و بانک ها همین امر سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش نوروز باشد.

هتل شایگان کیش تشکیل شده از 140 اتاق در 6 طبقه که هر کدام از امکانات اقامتی و رفاهی برخوردار هستند. یکی از ویژگی های این هتل مشرف بودن اکثر اتاق ها به دریای خلیج فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات که سبب رضایت میهمانان تور کیش بهار می شود. هتل شایگان کیش از چند رستوران شامل: رستوران های شانی، شانلی، چشم انداز و رستوران سنتی صبا برخوردار است و همچنین دارای چند کافی شاپ نظیر: کافی شاپ های آفتاب گردان، تراس دریا، بیلیارد و چایخانه سنتی صبا نیز می باشد.

ویلاهای لوکس و مجلل هتل شایگان کیش در باغ بسیار زیبا هتل بنا شده است و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش فوق العاده هستند. شایان ذکر است که قیمت ویلاهای مجلل شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر است. هدف هتل شایگان تحقق شعار " احساس واقعی آرامش" است. از خدمات رایگان این هتل سرو صبحانه، استقبال فرودگاهی، استخر، سونا، درصد تخفیفات گردشگری و ... نیز می باشد. ضمن اینکه استخر هتل شایگان کیش در ماه گذشته بازسازی شده است.

برخی از امکانات هتل شایگان کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 شامل: رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، همراه با موسیقی زنده، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، تلویزیون در اتاق، روم سرویس تمام وقت، سالن همایش و اجتماعات، کافی نت و اینترنت وای فای، تاکسی سرویس تمام وقت، ماهواره، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، سالن بازی کودکان، فروشگاه پوشاک و سنگ های زینتی و صنایع دستی،اجاره دوچرخه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، بازی های رایانه ای، صندوق امانات، گشت دریایی (به همراه موسیقی زنده)، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چهار پله اضطراری، پارکینگ در تور کیش فروردین 97، سیستم آب شیرین کن پیشرفته و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل شایگان بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
پذیرش هتل
 
 

پرسش: کیفیت و امکانات هتل شایگان کیش

مریم منصوری

تاریخ طرح پرسش: 96/04/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب و جامع شما و امیدوارم همیشه موفق باشید در تور کیش بهمن 96، در رابطه با کیفیت و امکانات هتل شایگان کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در اواخر سال 1381 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل در شش طبقه با سه آسانسور مخصوص میهمانان تور کیش زمستان 96 و دارای یکصد و چهل اتاق مجلل و سویت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد. فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون،مرکز تجاری،پانیذ،هایپر مارکت،پردیس 1و2 و... این امکان را به شما میدهد تادرصورت تمایل در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.

خدمات رایگان هتل صبحانه و استقبال فرودگاهی،اینترنت و استخر سونا جکوزی (اکنون در حال بازسازی و 15 مرداد به بعد قابل استفاده است ) می باشد. هتل شایگان کیش با برخورداری از امکانات وسیع اقامتی، رستورانها و سالن اجتماعات و با کادر مجرب آماده برگزاری اجلاس های علمی، فرهنگی، تجاری همچنین دوره تور های تفریحی و اردوهای ورزشی و برگزاری ضیافت ها و جشن ها برای میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز می باشد.

سایر امکانات هتل شایگان کیش شامل: سالن اجتماعات و همایش، مجموعه ورزشی در تور کیش فروردین (شامل استخر و سونا و جکوزی و اتاق ماساژ)، سالن بیلیارد، رستوران های ایرانی و فرنگی، فست فود، چای خانه ی سنتی کافه لانژ، کافی نت، رنت کار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل شایگان کیش بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل




:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های 5 ستاره کیش,نرخ تور های ویژه ترکیبی,جاذبه های گردشگری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,نرخ ویژه تعطیلات نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی